2012. április 26., csütörtök

Könyvfesztivál

Keret szűkében csak néhány két könyvet vettem magamnak a fesztiválon (pedig idén Skandinávia volt a dízvendég!)+kettőt a kislányomnak. Egy finn regényt a skandináv irodalomra szakosodott Polár kiadótól, illetve biztos ismeritek a Taschen inspiráló lakásbelsős albumait. (Van egy Berlin Interriors, illetve egy kisebb könyv formában a Living in Sweden - szürke téli napokon egy sűrű kakaót kortyolgatva - házitejszínnel! - gyógyító hatású enyhébb depresszióra.)

A regényt még nem olvastam, viszont az albumot már többször áttanulmányoztam. Most féláron adták - mindössze 3500 forintért, persze rácsaptam, jelzés értékkel bír. Régi vágyam Buenos Airesbe menni, de most egy könyv hatására (erről majd később írok a negyedéves olvasónaplóban) tiszta Dél-Amerika mániás lettem. (Talán jövőre összeszedem rá a pénzt... inkább novemberre, semmint márciusra... el ne kiabáljam....)


www.polarkonyvek.hu



Forrás: Taschen Verlag

Nincsenek megjegyzések: